.

Helgen


Gårdagen spenderades i soffan. Kroppen är inte på topp den här
veckan, så en lugn helg hemma är precis vad jag behöver. Sov
som en kratta både jag & Mollie inatt, så jag håller alla tummar
på att denna inte blir likadan.

Idag har det dock varit mer fart i. Mollie hade kalas för sina
småkompisar & mamman fick jäkla brottom att fixa fika här
på morgonen. Efter lite städning så känns det som det är nog
för denna dag. Dock blir det en tripp ut till mamma senare
för där bjuds det på grillat idag. Man kan ju undra hur många
ggr det kommer att grillas där ute i sommar, nu när de har hus :)

Ikväll kanske Nathalie kunde komma in till stan för lite filmmys,
annars tänker jag ha det själv. Hur det än blir så ska min röv inte
lämna denna soffa mer än till toa och tillbaka sen. Är i stort behov
av vila. Är det bara jag som känner så ibland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0