.

Sälja bort?


Men nog har Alla en eller plera prylar som egentligen
ingen skulle sakna hemma? Det har i alla fall jag, och
ändå har jag varit duktig på att rensa nu efter senaste
flytten. Och pengar i fickan är mycket bättre än en hel
drös saker i förrådet.

Idag sålde jag min gamla sänggavel som jag fick för
en massa år sedan. Faktiskt använt den ända fram till
då jag flyttade ut till Marma. Nog var det med en liten
ångest, men den har bara dammat sedan dess, så nu
tänker jag lägga de pengarna på nyttigare saker.

Resten av kvällen tänker jag spendera till serier. Dock
inte lika sent som igår. Varit så otroligt trött hela dagen.


Skogspuss med roliga färger


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hejsan! Det är bara bra här tack, själv då? Självklart får du göra det! Jättekul att du gillar mina smycken =) kramar

2012-03-29 @ 23:24:54
URL: http://thisismarielle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0