.

Konstig dag



Den här dagen, eller veckan hittills, har varit konstig.
Jag vet inte varför heller. Kan vara en infektion som
ligger och lurar. Ont i huden, får ilande attacker i skallen
& kroppen känns helt ur balans. Gör som alltid, och väntar
ut det. Imorgon Ska bli en bättre dag, det ska jag se till.


Har i alla fall hunnit med en hel del under bajsdagen.
Handlat, promenad till mamma, badat och lekt med
lillfia. På kvällningen här tror jag pojken tyckte synd
om mig eftersom han kom med gotta, blommor & även
lotter. Det är härligt att få bli bortskämd ibland <3


Det äldre paret skrattade
gott när de såg oss såhär


Titta vilka fina jag fick!
Det är skoj att spara en
del av bilden i färg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0