.

lchf.. igen


( och ja, jag struntar i vad folk säger )


Nu har jag börjat på lchf igen, och hoppas att jag håller i det
denna gång. Det suger i magen efter alla snabba kolhydrater
redan nu kan jag erkänna, men efter den grymt goda kött-
salladen jag gjorde igår så ser det ljusare ut i alla fall :) Bara
man har orken att göra lite goda blandningar så ska det allt gå.


Igår skrev jag att Mollie skulle på dagis idag, men hon blev hemma
ändå. Det blir gärna så när hon är hos mig. Om jag inte har något
speciellt som ska göras under dagen så vill man ha henne hemma
så mycket som möjligt. Men för att hon inte ska missa så mycket
aktiviteter så kommer hon få gå imorgon & torsdag.

Idag har vi inget planerat förrutom att jag ska göra några snabba
ärenden medan mommo har Mollie. Annars skulle det vara skönt
även ta tag i de dagliga middagspromenaderna, men jag såg ut nyss
och tydligen blåser det stormvindar där ute. Men dem trotsar vi nog :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0