.

Sjukling


Igår förflyttades min kropp mellan soffan och toaletten.


Blir så där toooksjuk på en sekund, och sen går det som
vanligt över lika snabbt. Visst, känns inte direkt som om
jag skulle vilja springa en sväng, men är fortfarande för
uttråkad för att sitta hemma bara.

Idag vet jag inte alls vad som händer. Ska väl försöka att
ta det skapligt lungt i alla fall. Senare ikväll kanske jag styr
skutan mot okända vidder. Hur det blir med det, får vi se..


Vädret är det inget att hejja för, men humöret är på topp!
Trots att solen inte vill vara närvarande så känns det i varje
vrå av kroppen att våren, och allt det härliga med den, är på
intåg i våra liv :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0