.

Käre påskharen ;


Om prick en månad är min födelsedag.
Vill du ge mig ett stativ i mitt ägg i år?


Fick låna ett idag, och har egentligen aldrig testat annat än
"egna uppfinningar" till substitut. Och jag är såld ! Blev så
otroligt mycket mer skoj att fota med det hjälpmedlet.

Eftersom jag älskar alla sorts porträtt så testade jag lite
på mig själv. Hud tillsammans med foto är ett av det starkaste
jag kan se på. Problemet är såklart att det lätt kan se för
"porrigt" ut. Kan man säga så?
Ni förstår hur jag menar.






Ikväll har jag & Sandra sett på film och ätit gotta.
Kan utan tvekan säga att jag har ångest över båda.
Sandra förstår vad jag menar :)


Idag fyller också mitt lilla hjärta 2 år.
Men det är pappas vecka, och jag får
helt enkelt stå ut till på söndag.






Kommentarer
Postat av: Ida Gunneriusson

Översta bilden var jättefin Alex!

2012-03-07 @ 18:39:04
Postat av: Alex

Tack Ida :) Nu när du inte har Facebook så har man ingen aning om hur det är med dig & vad du sysslar med. Är det inte otroligt? :)



Så, hur är det babe? :)

2012-03-07 @ 19:54:35
Postat av: Ida Gunneriusson

Haha, ja och det är just av den anledningen jag inte har facebook :)



Jag bor i Gävle numera, flyttade hit från Sthlm pga kärlek och plugg. Går Hälsopedagogprogrammet på hig här, började i januari. Så livet flyter väl på helt enkelt :)

2012-03-09 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0