.

100 år


Sitter och känner att både mellanslag & Enter är lite kletiga.
Kan vara från alla de glada fingrar som glatt valde låtar igår.

Anledningen till party (fast att det är mammavecka) var pga att
alla (nästan) mina fina tjejer var hemma från storstaden. De få
tillfällena vill man helt enkelt inte missa.

I alla fall så satt vi ett litet gäng här igår och myste på musik och
drack fina groggar innan det var dags för Olles. Var ett drag som
uppskattades och jag kan inte ångra att det blev krogen. Det som
däremot Kan ångras är en massa konstiga kommentarer som jag
tydligen kläckt ur mig. Men vad gör det om 100 år ?


Ikväll blir det jag & Mollan framför tvn innan det är dags för sängen.
Kroppen skriker efter vätska och sömn, men den ska inte få något av
dem innan söndagsfilmen på tv. Då blir det en helt vanlig sälning rakt
ned i den alltid lika trogna soffan. "Människans egentliga bästa vän"



Soffan är väl den enda man kan
vara riktigt sig själv med? :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0