.


Ja, idag när jag kom hem så fick jag höra en väldigt elak sak som
sagts om en nära bekants släkting. Jag blev så arg att det kokade.

Skitsnack i all ära, men att bara vara elak är inte okej.
I alla fall inte när personen som tagit sig friheten i att
yttra sig, dessutom är värre själv i frågan. Då blir det
helt enkelt bara pinsamt. Nä, man behöver faktiskt inte
ha en stark åsikt i precis ALLT. Och om man nu ändå vill
det, så finns det många saker som borde hållas för sig själv.


Näe, det där retade gallfeber på mig. En sådan sak som nästan
kan förstöra en hel kväll. Men idag är det fredag, och då finns
det inte plats för sura miner. Mollie ska bada klart nu, sen fika,
sen nattning, sen badning för mig själv och till sist placera röva
i soffan tills det är läggdags. En bra fredag helt enkelt ! Imorgon
kommer mina tjejer hit och ser på melodifestivalen, så jag håller
alla tummar på att inte förkyldningen eskalerar. God fredag på er :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0