.



Nyår


Jag brukar vanligtvis inte vara speciellt taggad på nyår pga allas extremt för höga förväntningar men detta år var även jag med på leken. Började kvällen med middag ala Sandra & sen var vi kvar ute i Norrala hos hennes päron resten av kvällen/natten. Var som en helt vanlig gammal husfest där folk hade trevligt, blev fulla, blev FÖR fulla, börjar bråka om ingenting, kommer på sig själva, blir sams, har trevligt igen. Helt underbart tycker jag :) Hela kvällen var roande enligt min mening. Så näe, jag har inte bojkottat nyår än :)  






Lotta skrev skojsiga lappar på bordet



Här är min.. Vi lämnar det oförklarat










Haha, kvällens bästa bild bjuder Jessica
oss på. Läskigt med tomtebloss :)









Spritbarn











HAHAA!















Avslutar med två fina nattbilder på mig & Sandra







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0