.

Medan du sov

Men visst är det en filmtitel som har
samma titel va? Med Sandra Bullock

Aja, medan lilla hjärtat sover så lägger jag upp lite olika bilder
för dem som har lika trist som mig. Min wingwomen Sandra
kunde inte komma och spela tärning idag, som annars brukar
vara en stadig grej vid middagsluren. Så då är datorn den sista
utvägen för att inte somna själv. Och tupplurar har en tendens
att kunna bli en rutin snabbt har jag märkt. Farligt härligt :)

Jag & Mollie hade pyamasdisco idag.
Loreens låt är mycket dansvänlig :)

Man blir ju stolt!

Ifall ni tycker att blommor är dyra,
tälj till några fuskisar så är biffen klar
Ovanför sänggaveln lyser väggen av
tomhet. Har fortfarande inte fått upp
prylen som ska sitta där. Helgsyssla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0