.

Morgonstund


När Mollie är här, så är det rutin.
Mollie hinner ropa "MAMMA" ca 100 gånger innan jag hunnit tagit på kläder
för att gå och hämta henne. Efter toalettbesök placeras lillan i soffan medan
mamman gör frukost. Sen tittar mamma datorn & planerar dagen medan frulle
intags i stolen framför tvn. Det är mysigt att äta dagens första mål där enligt oss.


Så här kan man också titta tv





Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad vi ska ha för oss fram till middagsluren.
Funderar om vi skulle ha tagit oss ned till bibblan för att lämna en bok som
glömdes här hemma medan de andra blev inlämnade igår. Än idag så bara
älskar jag att vara där. Lukten och stämningen är underbar på detta ställe.

Senare under dagen ska vi ta racern och skjutsa mamma till Bollnäs. Där ska
vi in på sjukan bara en snabbis, och sen blir det väl hemfärd gissar jag på.
Utöver det så har vi inga planer, så vi får helt enkelt se vad dagen kommer
att erbjuda oss. En sak som är säker är att en gnutta sol skulle göra det hela
Mycket roligare, så nu håller vi tummar för att den ska titta fram !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0