.


Tom vecka


För en timme sedan åkte Mollie till pappa sin.
Och blev det helt tyst och trist här igen . Är det inte
konstigt.. När hon är här så tycker jag att det är skönt
när det är middagsluren så man kan kika lite serie och
ta det lugnt. Samma SEKUND som hon åker ( och jag då
kan lägga mig i soffan resten av kvällen ) så blir jag bara
uttråkad istället? Knäppt hur psyket spelar spratt med oss.

Just för tillfället sitter jag & grejjar lite med bilder.
Fick hem en förstoring idag som ska komma upp på väggen så
fort jag hittat en passande ram. Blir väl antagligen en från Ikea..
Billigast och enklast. Gillar enkla ramar när det är foton, annars
är det lätt att ramen tar för mycket av ögat.


Senare ikväll får jag antagligen besök.
En date kanske man skulle kunna säga.
Vem, var, hur, när ?
Det håller jag som vanligt för mig själv :)


Mollie tittar Bompa på golvet



Tvingar mormor att klia mage



Blåsa säger hon.. Här får du lite spott



- "Mormor, pussa fot!"   - "Mormor, pussa stjärt!"



Titut !



Mamman & Mollan testar självutlösaren









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0