.


Ny Kärlek

Är det inte bara dunderskoj att skriva en sådan titel?
Har sett ett mönster att så fort det är en liknande så
dubblas antalet läsare. Men det är skoj ändå. Jag är på
ett sätt förvånad att det är så pass många som är inne
och kikar på min lilla blogg. Har jag så många vänner? :)

Aja, denna titel stämmer dock.
Har nämligen blivit med bil ikväll !

Det är så otroligt skönt att kunna frakta min röv så som jag
vill här. I alla fall nu när det börjar bli säsong då det rullar in
mycket jobb. Nu till veckan blir det all in med andra ord. Verkligen
försöka få på mig så Mycket jobb som det möjligt går. Det är väl
en liten fördel att ha barn varannan vecka med tanke på alla kvälls-
pass som jag då kan ta. Och nu kommer Vissa personer sitta och
muttra "FÖRDEL att ha barn varannan vecka, hur kan hon säga så?".
Aja.. De personerna kan fortsätta att vara självbelåtna.

Hur som helst så är jag superglad som Äntligen skaffat mig en bil.
Trots att den är lika stor som en hundkoja så trivs jag redan med
den lille knörten. Fast att jag är så pass kort så såg Mollie nog mer
passande i förarsätet än mig :) Kommer också av olika omständigheter
bli lite bättre även i min plånbok här inom några månader. Känner i
hela kroppen att livet är på väg i rätt riktning trots att det varit en del
förvirrande moment på sista tiden. Allt lutar åt rätt håll !

Imorgon ska jag & Mollan bege oss till mamma efter frukosten. Ska
hjälpa till med lite städning där hemma eftersom mamman har ont
i kroppen. Efter det kan det bli en lunch på staden. En furansallad hade
inte suttit fel känner jag. Senare under dagen kanske vi brassar ut till
Nathalie & Liam eftersom det inte blev av idag. Annars är dagen rätt
luddig. På lördag hoppas vi dock på fint väder, för då far vi ut till Sandras
familj i Norrala och åker fyrhjuling och myser lite i skogen. Frisk luft kan
verkligen behövas efter denna slöa vecka.


Och just det, Mollan har fått sin första potta och
äälskar att sitta på den. Fick in några goa bilder på
lillfia när hon satt idag. Är hon inte bara för härlig? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0