.



Bajshusplaner


Nu börjar det bli aktuellt att göra någonting av badrummet här.
Just nu är det bara inslängt lite prylar för att fylla ut egentligen.
Samma gamla (fula) hyllor sitter kvar och det är stora hål överallt
i väggarna. Hålen ska jag ta och fixa till och sedan måla väggarna
grå. Har suttit och kikat runt på Ikeas hemsida (som jag tycker har
väldigt bra priser för badrumsprylar) och hittade saker som skulle
passa riktigt bra. Bänk, hylla, tavlor, spegelskåp & korgar för ca
1500 :-. Det tycker jag är ett rimligt pris för att trivas inne på toan.
Jag hörde något slags procenttal på hur mycket tid man egentligen
spenderar av sitt liv där inne, och det var inte en låg siffra om jag
inte minns fel. Ett fint badrum tar ett fint sovrum vilken dag som
helst enligt min mening :) Men det ska först och främst målas om
där inne. Och då kommer det behövas en lång person. Jag har inte
en chans att nå upp, trots den höga stegen. 2-äpplen-hög-alex.


Nu har Mollie sovit en välbehövlig middag (surunge innan) & vi
ska nu fixa ihop lite lunch. Senare kommer familjen och hämtar
upp oss och det blir parisare hos mamma. Jag & Tony ska efter mat
åka och kika på en bil. Skojjigt eftersom jag skrev ett helt inlägg
här om just det för bara någon timme sedan :) Hoppas på den iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0