.



Jakten på dammet


Jag har en helt vanlig dammsugare.
Inte sprillans ny, men heller inte så överdrivet gammal.
Men finns det någon påse till denna oväsens-apparat?
Svar ; NEJ, ingenstans.

Var på Ö&B, Kvantum, Coop och T.O
innan jag till slut gav upp. När till slut  
hoppet var som bortblåst vände mig till det
alltid trogne internet. dammsugspasar.se
för att vara exakt. Där hittades sorten på
en gång, och förhoppningsvis levereras
den med posten snabbt. För som jag skrev
även på facebook så börjar dammet ta över
hela våra liv. I soffan kom jag på mig själv
kramandes på en dammråtta medan Mollie
satt på andra sidan. Näe, kanske en liiten
överdrift, men ett par dagar till så är det sant.


Vad har hänt idag då?

Mollie var på dagis mellan 9-14 medan jag gjorde absolut Ingenting.
Skulle behöva fortsätta att ta mina dagliga promenader, men de dryga
benhinnorna som förpestar mina ben vägrar att vara medgörliga. Om
ni har bra tips mot detta problem så tveka inte att ge dem till mig. Vill
verkligen inte operera...

Sandra kom hit och umgicks & käkade mat på eftermiddagen.
 När hon gick så spenderade jag & lillfia resten av kvällen med att äta
en massa frukt och kolla på Nalle Puh. Inget annat duger för henne, så
nu måste jag skaffa fler filmer med den lille björnen. Den som hon har
börjar bli måttligt dryg för en annan att se gång efter gång :)


Nu sover hon, och jag gör ingenting som vanligt. Inte ett dugg intresserad
av tvn, inget skoj att göra på datorn och är för lat för att hitta på något
slags pyssel. Sitter mest med tankar om saker och ting. Om olika val i
livet och hur de påverkat hur dagen ser ut. Kan inte låta bli att fundera
hur saker skulle ha blivit.. Är det bara jag som spenderar mycket tid till
att fundera över sådant? Knappast. Men ibland funderar jag för mycket.


En av bilderna som beställdes idag.
Så både påsar & bilder väntas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0