.


TV-Tisdag


Förr var det bara måndagarna när det gick bra på tv. Nu tycker jag att det
har bytts till tisdagarna. Det går så mycket som 3 program nu klockan 8 som
jag skulle vilja se. Har bestämt mig för att Whipeout ska få en timme av min
tid
ikväll :) Jag kan inte låta bli att bryta ihop av skratt åt klantiga människor.

Dagen har spenderats mer att traska på bandet, gått på staden med mamma &
sen tagit ännu en långpromenad med trevligt sällskap. Så dagen har varit en sån
där som är toppen rakt genom. Imorgon blir det liknande men med skillnaden att
jag då ska färga håret på mamman och att jag & frugan (Sandra) ska få käk där.

Nu väntar tvn kära vänner :)


Rödblommig efter kvällens promenad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0