.


Trötta Mamman


Igår var Kanga (Sandra) & Matta här och kikade på Melodifestivalen.
Loreens låt var en av de bästa Någonsin enligt min mening. Strunta i
de andra tävlingarna och skicka henne på en gång vetja !

Efter det kikade vi på nyaste Twiligt-filmen. Bästa hittills tror jag nog.
Nu sitter man som på nålar inför nästa! Och även SoA, så nu finns det
snart mycket att se på. Tills dess fortsätter jag med The Big Bang Theory.

Sandra varken vågade eller pallade gå hem i kylan igår så henne fick
man snarka ihop med i natt. Runt halv1 så vaknar alla i lägenheten av
ett jäääkla liv utanför. Det smällde som fyverkerier alldeles utanför i två
omgångar och det lös upp i hela sovrummet. Vi förstår fortfarande inte
vad det var för något konstigt. Någon annan som vet?

På morgonen idag hann jag inte ens vakna till liv innan Sandra hade klivit ¨
upp med Mollan. Jag slumrade vidare, och måste ha sovit riktigt djupt eftersom
jag missade frukost, badstund och halva lejonkungen. Det var så himla skönt
att få sova ut, så det gjorde mig ingenting :) Sen fick Mollie lite kvalitetstid
med extra"pappan" också så hon klagar nog inte heller, haha.

Nu sitter jag och myser i soffan bara medan jag försöker få Mollie att
vila en stund innan mamma+familj kommer och hämtar henne. De ska
ut på kalas, och medan hade jag tänkt motionera lite på bandet. Senare
ska vi väl till mamma & äta mat misstänker jag, och jag ska också hjälpa
till att färga håret på grannen som det lät :) Senare under dagen får vi se
om pappan kommer och hämtar lillgrodan, då han ska bort redan i mitten
av veckan.

Ja, där har ni hela min dagsplanering. Skoj info, eller vad? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0