.

Biomys



Idag vaknade Mollie halv 7, vilket knäckte mig
som vanligt. Ja, jag vet att jag är en bortskämd
mamma som får sova mer än andra :) Men det
där har med vanor att göra, och vi är inte vana
att kliva upp innan kl 8 i vanliga fall.

Hur som helst så åkte vi ut till mamma en sväng
här på förmiddagen och hälsade på. Rättare sagt
så hälsade Mollie på medan jag sov som en stock
i mammas säng, haha. Nu är vi hemma och det är
hennes tur att sova middag medan jag (läs kanske)
ska göra mig i ordning för resten av dagen.

Om några timmar är det dags för bio. Blir den nya
barnfilmen Lorax som jag, Ted & Liam ska kika på.
Eftersom jag njuter av barnfilmer lika mycket som de
små så var det en självklarhet vem som skulle följa
med idag :) Efter det blir det grillade hamburgare ute.

Har även fått reda på att det löst sig med jobb här i
sommar innan utbildningen startar. Så med andra ord
så är det bio, grilla, jobberbjudande hitills idag. Kan
någon då förklara för mig varför jag fortfarande är
på ett väldigt dystert humör? Det börjar bli irriterande.



På med brillorna för
idag är det sol ute iaf









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0