.


Antikmässa


Igår hölls den årliga antikmässan på tennishallen här i Söderhamn. Är det inte lite konstigt att jag missat det alla tidigare år? Jo det kan nog jag tycka i alla fall. Men i år kom jag med och det var skoj. Kommer jag fortsätta gå på. Om det nu blir så många år till för det hade minskat enormt med saker sedan förra gången hörde jag. Trist att det inte finns så mycket som håller i sig.

Själv köpte jag en gammal fotogenlampa & en gungfotölj i Mollies storlek.
Det är superkul att pruta och fynda :)


Läcker!



Trådrulle som gick lös på en 2-3000 om
jag inte minns helt fel



Tony kollar på gamla leksaker



Mårten Andersson
Ursäktar för blänket i tavlan..



Kunde även värdera fynden




Har även en massa bilder sedan Halloween på Statt, men det orkar jag inte med nu eftersom klockan sprang iväg så snabbt. Nu blir det sänga och vänta på att klockan ringer 07 imorgon. Åter till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0