.


Förlåt


Verkligen.. förlåt att jag inte skrivit eller lagt upp en enda bild på någon vecka här. Det har helt enkelt varit andra saker som kommit före. Framförallt flytten har väl tagit musten ur mig, och sen har jag både umgängat med vänner & min lilla trollunge som varit hos mig mitt i flytten här. Så ja, det har varit en hel del.

Men nu har jag börjat komma in mig i lägenheten igen och kan förhoppningsvis börja njuta av saker igen. Typ som att fota lite och skriva några rader ibland :) Nu blir det en blandning av saker som hänt förra&denna vecka.


Har hängt mycket med Sandra.
Här dricker vi vin och jag kommer i bildens
sekund på att jag fimpat en tjyvcigarill i hennes glas :)



Senare kikade vi på när Jossan & Vigge
sjöng/spelade.



Humla var också där



Nettan hade dragit till Bollnäs och öppnat eget.
Kan ju tycka att det var rätt elakt att inte berätta..




Vid ledig stund så har jag tex varit på loppisar.
Här på Erikshjälpen med mamma & Ylva




Tvingat med Sandra på Mobackes.
Finn ett fel i den annars rätt fina bilden :)



Grejjat i lägenheten.
Här på vardagsrummet.. Börjar ta sig iaf



Fönsterhängt med min flicka




Ja, lite prylar som jag har sysslat med här i veckorna.



Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Alexandra!



hur är det med dig? ser att du flyttat? men är inte Du och Fredrik tillsammans längre? :/



Kram Karin

2011-11-01 @ 22:41:25
URL: http://bojans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0