.


God kväll

Har nyligen dragit genom avsnitt 2 av Desperate. Varken jag eller Sandra kan hålla oss från att tjyvkika :) Fast det är lite bitterljuvt eftersom detta är sista säsongen... Vad ska man titta på sen? Vet inte om någon serie kommer slå denna.

Idag har det i alla fall varit lugnt. Gick ner på staden och åt luch med mamma, morbror och Mollie. Annars bara lite trista ärenden på banken osv. Fick reda på att en ny bankdosa kostade 250:- att få. Jag tror jag letar ett tag till då faktiskt. Det priset är jag för snål för att lägga ut.

Senare mot kvällen traskade jag ned till Kollektivet där det hade köpts ett nytt Guitar Hero. Där spelades det för fulla muggar medan vi andra gjorde en kladdkaka. Lite missbedömd, men fortfarande ruskigt god. Åt en liiite för stor bit må jag säga. Traskade dock hem innan 22 dels eftersom Mollie brukar vakna runt 23-00 och vara galen, och dels för att jag ännu kallsvettas efter monsterförkyldningen.


Humla visade sig vara
en duktig hemmakarl



Sandra var duktig på detta.
Okej, att diska med..



Tjena happyface




I trappen ned får jag en snuskdoft i näsan. Upptäcker att hinken där folk kastar fimpar i stod i brand. Var ett moln av dess like som vara vällde ur. Fick springa upp igen för att hänta vatten och sen släcka. Två goda gärningar av mig idag. Den förtjänade jag när jag tidigare hjälpte en tant med rullator in i ett trapphus. Hoppas att det finns något slags poängsystem för idag får jag i så fall en massa guldstjärnor i kanten.

Imorgon funderar jag på om det vore dags att börja på med renovering av grabbarnas rum här hemma hos mamma. Skitfula tapeter har de nu som jag stört mig på länge. Förhoppningsvis så finns det kvar färg för pangpriset de hade på Ö&B. Var 2,5 liter för 88:- om jag inte minns fel. Nu är det läggdags så det blir någon gjort imorgon. Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0