.


Pluggmys


Ikväll är vi hemma hos mamma i stan. Kommer antagligen vara där ett bra tag här nu också innan flytten. Det är som det är helt enkelt. Gäller att göra det bästa av situationen

I alla fall så har vi mest bara slappat här hemma. Alla i hushållet är sjuka så då blir det inte mycket till aktiviteter, men har väl hunnit storstädat badrummet här hemma. Käk mot städ. Tycker jag är en bra deal då jag försöker spara pengar till flytten. Det blir alltid så jäkla mycket dyrare med allt innan det är klart. Hur som haver.. Lite senare kom Sandra upp. Hjälpte henne lite med plugg och sen blev det även kladdkakemuffins som mamma gjorde. Nu är det tv som gäller och sen söva, och hoppas på att vakna friskare.









Imorgon ska jag väl försöka ta tag i lite prylar.
Fixa fram ett gäng CV och leta jobb som ger mer päningar i börsen.
Sen ska jag mer aktivt börja leta något att frakta röven i, bil dvs. Har
väl sett några intressanta. Har dock ingen lust att sitta och åka mil hit
och dit. Skulle vara perfekt med en i Söderhamn eller Bollnäs. Om ni vet
någon som är på säljhumör, säg till :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0