.



Härliga väder


Det är så mysigt med höst. Det måste ändå vara min
favorit bland årstiderna. Lagomt varmt så det endast
behövs en tjockare tröja, fast ändå så näsan är kall efter
en promenad.

Idag kom Nathalie & Liam upp och åt frukost tillsammans
med mig & Mollie. (Fredrik är i Norge för de som undrar)
Sen begav vi oss ut till Hibo och satte oss och åt lite kakor
vid ett gammalt torp. Supermysigt. Dock synd att båda barnen
blev supertrött så det blev ingen lång vistelse.


Liam på sin nya cykel



Jag & Mollie cyklade före och kikade
hur pass långt borta det var



Coolingen



Tjusigt :)



Skogsmulle



Fika/Facebook-paus













Ett tappers försök till att få oss alla på
samma kort. Kameran blev sned och med
två sura barn så blev det enda försöket :)




Just nu sover lillan och jag ska väl snart packa ihop hennes
prylar då hon ska sova hos sin farmor & farfar i natt. Själv
hade jag tänkt ta en tupplur. Det har jag inte haft ro till att göra
på väldigt länge. Får se om det fungerar :) Senare hoppar jag in
i duschen och försöka göra mig lite fin inför kvällen. Då hämtar
Ökan upp mig här och vi åker in till hennes syster för lite alkohol-
intag.
Ska bli skoj faktiskt! Nu.. städa... igen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0