.



Bättre sent än aldrig

Halloween


Ja, kära vänner, det har tagit väldigt lång tid men nu ska bilderna upp. Och nej, jag orkar faktiskt inte lägga upp precis varenda så ni får nöja er med dessa. Vet inte om jag skrivit något om kvällen men kan säga att den var en av de roligaste jag haft på riktigt länge! Nu blir det lugnt ett bra tag & hoppas att nästa gång på Statt (juldagen) blir lika skoj som nu på Halloween.


Öppnar med en bild på två fina brudar



Gänget innan, hemma hos mig



Madde var en glad djävul :)



Men hallå, är inte tjejen till vänster
lik Sandra så säg?



Emil var.. Grottmänniska?



Astrid + pojkvän



Pirran Pattalie



Hade skoj medan jag var på toa



Haha, jag vill också vara en pruttkudde



Niklas borde nog känna sig hotad



Snygg tjej #1



Snygg tjej #2



Jag blev livrädd för masken till vänster



Elina såg läskig ut



Grabbgäng & Ök



Kusin var INTE snygg :)



Sköningar!



Hittade ett sött lejon



va?



Djävulen/Prällen



Ökan & Josefine



Haha, skrattar fortfarande ihjäl mig



Innan jag förstod vilka dessa grabbar var



Mer pojkar



Hatar hästar!



3a kom smurftjejen



Och vår egna 2a



Lite halvnöjd :)



1a kom stormtroopern



Ja, det får räcka med bilder ;)
Om någon tar illa av att vara med, så dra iväg ett mail
så tar jag bort bilden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0