.


Mollies stuga


Idag har jag varit ledig.
Har jag spenderat dagen med att göra något?
Nej.. jag har verkligen inte rört ett finger i onödan.

Nu på kvällningen har jag traskat ut till stugan och satt upp flaggorna jag gjorde här om dagen. Hamnade inte där jag hade tänk mig från början, men det blev fint ändå. Nu är nästan en vägg klar. Ska bara monteras upp en förlängning av diskhon och sen ett skynke som ska gå ned till golvet som döljer hyllorna som ska stå där under. En till hylla kanske får plats också.


Allt förruton brödrost&bakmaskinen (obh nordica)
är saker som jag hittat på loppis och målat i vitt och silver.



Klippte trekanter av en gammal gardin
& en kökshandduk och satte dem på
ett presentsnöre från ikea

Att trekantera inte är perfekta gör
det hela mycket mer charmigt enligt mig



Mollans diskho som består av en rostfri bunke
och vår gamla blandare som satt i huset förr



Hittade ett superfint förkläde på
loppis som jag längtar tills hon
börjar använda :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0