.


Mors dag


Det här blev min andra mors dag.
Dagen spenderades med jobb, i alla fall fram till 2. Sen mat, städning och sen kom familjen för fika. Mamma&svärmor fick en varsin blomma som jag köpte på Mobackes. Blev ändå liiite avundsjuk eftersom jag också ville köpa när jag var där. Tyvärr hade jag knappt några pengar med mig :/ Strular med Försäkringskassan igen. Oväntat?

Hur som haver så var det en trevlig kväll och ett bra avslut på helgen. Imorgon ska jag äntligen vara ledig och få vila magen lite. Har varit kämpigt att jobba de här 24 timmarna i helgen med denna smärta i magen. Vid varje hastig rörelse och varje gupp i vägen.. Gå över snart!


Familjen



Mollans första dator



Åka rutchkana



Var skitkul!



Haha



Fångade Liam på bild preciiis
innan han flög över. Gick bra :)



Fredrik har skoj




Avslutar med en bild på Kattis






Godnatt mina vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0