.


Hemmadag


Idag var det meningen att jag skulle åka och fixa med papper hit & dit, men som vanligt är det omöjligt att få tag i folk, så det blev inget av den saken. Istället spenderade jag dagen med att ta det lugnt. + att ringa lite samtal också då. Men nu känns det som att det lönar sig lite att ligga i. Imorgon ska jag nämligen åka och provjobba. Förhoppningsvis går det bra och jag får jobba lite extra :) Skulle vara nice om det rullade in lite pengar snart.

Efter maten åkte Fredrik tillbaka till jobbet, och där kommer han nog vara till 12-tiden. Mamma kom hit och hälsade på & vi tog en promenad. Var ner till F-T och kollade på kissar. Mollie jagar och katterna springer :)


Vi åt rulltårta igår. Pappan tröttnade till slut på
Mollans kladd, och tröck en bit tårta i pannan





I helgen Måste jag klippa häcken



En Mollie-pippi :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0