.



Måndag


Idag fick jag skriva inläggen för hela helgen, eftersom det inte riktigt funnits plats för att göra det innan. Denna dag har nästan känts som ännu en helgdag faktiskt. Igår hostade Mollie så mycket så att Fredrik fick stanna hemma med henne idag. Jag själv var på praktik men eftersom vi var snabba så fick jag åka hem vid 2-tiden redan. Pga det underbara väder så ringde vi ut mamma + familj. Vi åt tillsammans och tog sen en liten tripp till skäret där vi kastade sten och fikade. Älskar verkligen dessa tidiga sommardagar. Det är så perfekt med värmen på kvällningarna.


Pojkarna tog trehjulingen



Skäret gör mig varm i hjärtat



Fikarast



Haha!



Det går mot härliga tider



Ted med Mollans hjälm



Känner på vattnet




Ikväll har vi tittat på en Beck-film och nu ska jag skriva klart inlägget innan det är dags för sängen. Imorgon är det min tur att vara hemma eftersom jag inte börjar förrän 4. Ska faktiskt jobba själv för första gången nu. Härligt att redan nu kanske få in en fot och få tjäna lite extra :) Jag är faktiskt ganska nervös. Det blir första gången jag kör själv och första kvällsturen. Men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0