.


Mini-resa

Igår efter jag skrev inlägget kände jag mig väldigt uttråkad och hade ingen lust alls att sitta hemma själv medan Mollan sov. Så vi packade våra väskor och for in till stan där vi sov över hos mamma & Tony. Kollade tv, drack varm choklad.

Idag började jag med penicillinet, men fy vad man inte mår bättre. Ännu mer slut idag än igår.. ÅH! Till helgen vill jag vara okej för då blir det grillning här hemma. Orkar inte med denna eviga självömkan!

Just ja, jag pajade fälgen på höger framdäck igår när jag skulle parkera. Total missbedömning av avstånd till kanten.. Ajaj, där fick jag äta upp mina ord om att aldrig ha skadat en bil. Fredrik är mindre lycklig.


Kvällsvälling



Varm choklad är alltid godare borta



En glad unge vid frukost



Havregrynsgröt är det inte varje dag man äter.
Mollie gillade det skarpt



Mamma gillade ugglan.
Vad är det för blått i högra hörnet?



Jo, det var Mollie som smög
upp & snodde pugglan av mamma





Kommentarer
Postat av: Bojan

SV: Men tack vad snälla ni är!

Kul att du gör det! Jag brukar följa din blogg med, den är verkligen bra och inspirerande! :)



Gulliga bilder! Vad stor Mollie har blivit!

2011-05-05 @ 15:39:38
URL: http://bojans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0