.


Ledig

Idag har Mollie sin första lediga dag sen dagis började den 14e. Från och med nu ska hon gå tis-torsag 9-14. Passar bra, för på de dagarna brukar man inte vilja göra något roligt i alla fall. PÅ hennes lediga dag så ska vi ta oss en tur in till stan. Gå och fika först, och sen vet jag inte. Kanske åker in på Barnens Hus och köper en liten bok till fisungen :)

Senare så vet jag inte om det blir något speciellt. Ska försöka att inte äta en massa gotta, för det vill jag ha imorgon istället. Fredde skulle iaf ut på sjön och börja borra angel-hålen till morgondagens fisketur. Och som sagt så spenderar han hela dagen ute på sjön imorgon, så då har jag verkligen ingen aning vad vi ska göra. Kanske kan tvinga med Nathalie på en promenad om jag har tur. Eller så går jag själv helt enkelt. Lät som att svärföräldrarna gärna ville vara barnvakt i helgen. HOPPAS att det blir fint väder! Fast sist jag kollade så var det lite halv-ruttet väder som skulle hänga över oss.

Näe, nu ska jag bada unge, lägga unge, vika tvätt, vattna blommor & göra mig klar. Även försöka gå och skita.. Blir så jäkla hård i magen efter LCHF.. Det enda negativa måste jag säga. Om man bortser från det så har mycket mer av energin kommit tillbaka på bara 4 dagar. Legat som ett slakt fram tills nu, men så blir det alltid i början. Men nuså, äntligen :)




Målad av Mats Lundgren 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0