.


Finhelg


Denna helg har varit den bästa på länge må jag säga. Det har inte varit någon stress, inget måste. Idag tog vi + Liam en fin frukost innan Lage kom med skotern och hämtade oss. Åkte en bra bit ut på Marmen där de hade gjort pimpelhål. Mollie somnade på en fäll, intryckt i Fredriks skoter-jacka på isen. Där trivdes hon superbra, och det gjorde jag på en pimpelstol i solen också :)


Storfiskarn fick tre abborrar



Träffade på Mackan



Lage grillar Sibylla-korvar





Två svanar flög förbi



En av stugorna jag vill ha





Skoterfräsaren





Är även så nöjd över att lill-gumman är så duktig jämt. Nästan aldrig nå gnäll & hon tycker om att göra allt. Så lätt att ta med sig på saker. Och att hon nu traskar runt gör att det blir ännu lättare. Gud vad vi längtar till sommaren nu då hon kan springa runt på gården och leka i stugan sin.

Resten av dagen är inte bestämd. Blir väl en film & gotta senare mot kvällen bara. Gullivers resor tror jag att det blir. Allt med Jack Black är väl bra? Dinner for schmucks ska vi även se.

Imorgon är det dags för dagis igen. Denna vecka ska hon även vara kvar och käka mat med de andra innan hon far hem. I slutet av veckan kanske hon är kvar en hel dag. Vad konstigt det kommer att vara om hon ska vara hela dagar här framöver. Vad ska jag göra med all fritid? Fast just nu ser jag fram emot att förhoppningsvis få en praktik-plats. Får se om det blir snart nu. Hoppas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0