.


Bollnäsfynda


Idag kom mamma, Tony & jens och hämtade mig vid halv 11-tiden. Vi for till Bollnäs eftersom mamma skulle ha in en pryl innanför huden. Mys! Men det var inte förrän vid 2 så innan hann vi kika lite på stan och så. Mobackes var i alla fall först ut. Skulle som sagt kunna slösa en förmögenhet där. Men otroligt nog höll jag mig och landade på hela 65:-, stolt.


Ett vattenfall i trädgården hade varit fint



Dessa var inte fina, enbart vidriga



Jens fikade på en hallon-bakelse



Tony tog kladdkaka



På Bollnäs sjukhus hade de så otroligt konstiga
skulpturer. Älg-nosar med halsdukar på



Där inne sitter det nu något konstigt som
ska hålla koll på hjärtat ett tag



Det är skoj att få gå på Rusta ibland



Jag fyndade ett konstgjort träd för 149:-
som annars brukar kosta 4-500:-



Efter att vi varit på loppis i Bollnäs (halva priset på alla
prylar på Röda Korset, yeeees) så åkte vi hem. Hämtade
Mollan på dagis, och hon fick köra hem :)



Ville hjälpa till att sätta ihop sin överraskning



Mamma höll på att blåsa bort på kuppen



Ted & Liam


Ett fika-bord med en jättefint parasoll från Rusta.
Bord 499:- & Parasoll 199:-
Men paketpris för 499:-

Nu väntas bara att den jäkla stugan ska bli färdigmålad,
stenplattor ska läggas utanför så är det klart.
Näe.. blomlådor ska byggas också.



Sen blev det bus på gräset



haha, här åkte rövar fram också



Mollie smet :)




En heldag med en massa må-bra-stunder. Nu vill vi att det ska vara lika fint väder på fredag som det varit idag. Men en sån tur har vi knappast! Imorgon är jag också ledig. Eller det kan man tolka hur man vill. Direkt när jag lämnat Mollie på dagis så far jag in till Coop eller annan färg-handel och köper både vit & gul färg. Sen ska jag hem och måla både stuga och staket. Vill fan bli klart med allt nuuu! Det är så irriterande att ha saker halvfärdiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0