.



Från skoj till tråk


Idag var vi på Olivers dop.
Tog inte med kameran eftersom det var tokregn och för att jag förstod att det blev jagning av Mollie hela tiden. Hon ville vara överallt hela tiden så det var tur att det hela bara varade i 20 min typ ;) Sen åkte vi över till bygdegården där det var dags för fika. Tårta och kakor. Allt var gott & det hela var trevligt. Så tack igen för det :)

Efter dopet så var jag supersugen på att gå ut på krogen. Hittade fest och gick på systemet. Men väl hemma så blev det en total omvändning. Orkar ingenting.. Fredrik är ute på sjön med grabbarna så ikväll ska jag bädda ned mig i sängen och kolla på film. Sitter och väntar på att Trassel ska bli klar. Sen har jag också Änglagård3 & en romantiskt komedi. Så kvällen blir inte utan lite nöje i alla fall.

Ikväll kommer jag nog somna tidigt, och imorgon får vi sovmorgon. Lillan sover hos farmor och farfar så det betyder att vi får sova ut riktigt och mysa ett tag innan det är dags att kliva upp. Härligt.


Min kärlek <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0