.



Tre konstiga vänner


För ett par dagar sedan så skulle mina två vänner Sandra & Nathalie åka till Håkes för att inköpa avslutningsblommor till sina lärare. Den tredje vännen (jag) ville såklart följa med. Det hela slutade i att vi yrde runt och letade efter fik. Trodde vi hade en jackpot, men det visade sig att det inte ens hade öppnat för sommaren. Men nu har jag fått infon att det blir en loppis där också. Med fina saker också dessutom. Så dagen då det öppnar så står jag där redo :)

Det slutade med att vi köpte kladdkaka+glass som vi sedan åt på altanen. Gott och sliskigt. Ja, det är väl såna här saker som vi gör. Vi tre lite konstiga vänner.


Konstig 1



Konstig 2



Konstig 3





Kommentarer
Postat av: konstigan vännen 1

haha, älska!

2011-06-14 @ 21:29:49
Postat av: Konstiga vännen 3

Klockrent.. Tycker om er, mina konstiga vänner :)

2011-06-15 @ 21:43:23
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0