.



Staket


Idag har vi mest hållt på ute i trädgården. Fredrik har spikat på staketet och jag har städat upp både inne & ute. Tvätten vill jag inte ens prata om. Vi har knappt några rena kläder kvar. Förstår inte hur vi hamnat så mycket efter. Kanske lathet?

Imorgon är jag ledig och då ska jag ordna med papper, IGEN. Jag är så trött på denna försäkringskassa. Varje månad ska det vara något som de tycker är konstigt. Herregud.. jag blir helt klen. Skulle normalt fått pengar den 25Maj men nu lär det sluta att det blir den 25 Juni istället.

När jag ordnat det så ska jag försöka mig på att göra någon slags blomlåda som ska sitta på det nya staketet. Men blommor har jag inte råd att köpa. Haha! Spräng F-K.. Jag försökte att hitta något enkelt sätt att bygga lådan genom att kolla Google men jag hittade inte ett dugg. Tyckte att det borde ha funnit något roligt tips på hemmakanalen.


Jag skulle vilja göra ordning ordentligt
på Mollies rum. Nu är det så trist och vi
har bara slängt in en massa prylar. Vill hitta
någon fin tapet eller liknande.



Och på baksidan ser det ut som bajs..
Men det får tyvärr gå sist i ordningen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0