.


Första båtturen


Idag blev det första båtturen för mig, Mollan & Sandra. Jag som trodde att Mollie skulle tycka att det var skitkul, men hon verkade inte något intresserad alls. Synd eftersom vi antagligen kommer spendera väldigt mycket tid på sjön. Men idag var hon väldigt trött så det kan vara det också.

Vi åkte bara fram och tillbaka uppför strömmen. Blåste för mycket för att kunna njuta av det. Nästa gång vill jag ha vindstilla. Efter Mollie sovit så skjutsade vi in henne till mamma & Tony. Hon sover där inatt. Jag & Sandra har hälsat på Nathalie och sen kollat på en fjantfilm. Tryckt i oss en massa chips som vanligt. Gott dock.

Nu har jag varit vaken mycket längre än vad som är bra. Men imorgon ska jag sova länge var det tänkt. I alla fall till 10. Fredde ska bygga staket och sen kommer väl Mollie hem någon gång på eftermiddagen. Då ska hon få prova sin nya Bobbybil. Vi hade tänkt köpa en sådan, men eftersom de kostade runt 500;- på Barnens Hus så har det fått vänta. Men idag hittade vi en på Coop där det var halva priset på leksaker. Fick den för 225:- så det var ett fint fynd.


Gofisen våran



Jag & Mollan kollar på omgivningarna



Hit vill jag åka och fika i sommar



Träffade på Tomas & Anton



Den här minen gjorde M hela tiden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0