.


Sötpötingar


Idag när jag kom hem från jobbet så cyklade vi ned till båthamnen och tvättade båten. Kastade sten i vattnet som Mollie tyckte var superkul. Nästa gång vi kommer i närheten av vatten så blir det flytväst. Det fungerar inte längre nu när hon blivit så snabb.

Efter skyndade vi oss över till pappa när vi fick reda på att Ida var där med nya valpen. Både jag & Mollan var sugna på att titta på den. Söting i alla fall :) Jag trodde att M skulle slå/trampa på vovven men det gick mycket bättre än väntat. Men gud vilken godbit !

Efter besöket hämtade vi upp svärföräldrarna och åkte ner på stjärten ( = pantern). Svärmor bjöd på pizza. Fast själv tog jag en kebabtallrik. Blev så där proppmätt som man alltid blir. Vi åt vid 5 men fortfarande är jag proppmätt. Nu ikväll försöker jag titta lite på tv, men Mollie sätter stopp för den saken. Hon tänker då inte sova.. Vet inte vad det är. En sak som jag VET är att jag kommer vara helt slut imorgon när jag ska jobba 8½ timme.  


Hur söt får man bli?



Mata med sten



Sekunden innan en blöt puss



Tyst pålä vovve !





Mollie fick en Hallo Kitty-glass
som efterrätt idag. Åt upp hela



Pappa tyckte också att tigern var häftig. Oooo




Bara bilder på Mollie idag, men så blir det ibland.


Kommentarer
Postat av: Farmor-T

Ojoj man smäller ju av!! När jag blir frisk är det min tur att klappa vovve!!

2011-06-03 @ 13:36:38
Postat av: Millan

Bilden innan pussen var ju suverän, vilken ögonkontakt!!! Kram//Millan

2011-06-06 @ 23:51:37
URL: http://segeraker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0