.



Garaget = Tjatig-kärring-fritt 


Att Fredde älskar sitt garage vet vi redan. Efter att han målat/städat
och lagt allt på sin plats så kommer jag väl inte få röken av pöjken :)

Så där tänkte jag.. Om han nu ska spendera så mycket tid där inne,
varför kan det inte vara i alla fall lite stil? När det kommer andra karlar
som smitit från sina tanter, vad ska de då sitta på? JO, vid en bar såklart!

Fredrik har sagt att jag inte ska få bestämma NÅGONTING hur det ska se
ut där inne, men efter att jag förklarat lite försiktigt vad jag tänkt så fick jag
tummen upp. Så nu sitter jag och smider planer på vad som ska göras. Hemskt
svårt att hitta inspiration på nätet.. inte så många garage-killar som bloggar:)


Här i hörnet ska det byggas en
fortsättning av bänken och målas
mer. Barskåp också såklart! :)



Skapligt mycket snyggare med vitt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0