.


Nu var det länge sen jag skrev igen. En vecka för att vara exakt. Vet inte varför heller riktigt.. Antagligen för att jag haft en massa annat för mig. Konstigt nog så räcker knappt tiden till fast att jag är hemma just nu. Handla, städa, träna, sova. Det är väl vad jag gör under dagarna.

Men imorgon ska vi i alla fall ut på krogen. Det var ett bra tag sen jag var det, och det ska bli skitkul faktiskt. Köpte ju en klänning för 2 veckor sen, i en storlek för liten. Jag tror nog att jag kan ha den nu.. Sist jag kollade hade det i alla fall minskat 1-2 cm på lår/höft/arm/midja. Så kan ska inte alls klaga :) Får hoppas att den sitter ok imorgon ändå.

Just nu tar Mollie sin förmiddags-tupplur och jag sitter och bara degar runt på nätet. Är så sugen på en onepiece! Vill haaa en! Det ska jag nog önska mig till födelsedagen. Efter att vi skjutsat tillbaka Fredrik efter lunchen så åker jag & Mollan in till stan. Där ska hon vara med mormor medan jag tränar, solar & handlar strumpbyxor/vin till morgondagen.


Choklad-gumman



Förra helgen sov Ted över, och kvällen
bestod mest av tv-spel







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0