.



(skrevs tidigare idag)

OFF


Ja, idag känner jag mig helt off helt enkelt. Har inte lust med något annat än att ligga framför tvn och bara svulla. Men det är väl normalt att man har såna dagar också antar ja?. Och jag tänker inte plåga mig själv, det är en sak som är säker. Hellre tillfredställa suget istället för att gå och småfuska lite då och då. Eller? Nja, jag har inte bestämt mig ännu.

Vad som är säkert är i alla fall att det är spikar på tvn kl 20.00. Nya säsongen av Solsidan drar igång och det är grymt. Älskar detta program! Hoppas att det är lika orginellt som förra, och såg så ut på reklamen i alla fall.


Idag hade Mollie choklad-kalas
med sina gosiga vänner i tältet








En till sak som är säker är att gympan börjar imorgon. Så varje kväll 6 dagar i veckan så finns det 1-2 program som man kan gå på. Imorgon ska vi testa på aerobicsgympa eller vad det hette. Jag, Sandra & Jessica. Får se hur det går med tanke på att jag har noll koll på stag och så vidare. Mycket svett är i alla fall garanterat :)

Nu ska jag jaga Mollan lite över golvet så hon är lagom slukörd till 8, haha. Fredrik är hos grannen och fixar i garaget IGEN. Ja, jag säger ingenting om den saken nu.. Trött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0