.



Pepp-klänning


Sitter och letar efter en snygg klänning att ha på mig nästa gång vi ska gå ut om 2 veckor. Ska köpa mig en i storleken mindre än vad jag har nu, så man blir lite peppad att fortsätta i samma stil som jag gjort tills nu.

Ställde mig på vågen idag, och otroligt nog har jag lyckats minska 3,5kg bara på 2 veckor. Och det bara genom att äta lite bättre och spendera 1-2 timmar/dag på någon slags träning. Underbart! Så här tänker jag fortsätta tills jag är tillbaka till mitt vanliga jag. Skulle vara trevligt att kunna ha de där kläderna som ligger längst in i garderoben :)


Just nu sitter jag själv hemma. Eller själv vaken rättare sagt. Bara jag & Mollan hemma efter att Fredrik åkt upp på MIF och träffat vänner. Inte den roligaste lördagen, men aja.. Inte var det något speciellt med ostkrokar idag heller. Men näe, det tänker jag inte klaga på :) Själv sitter jag mest och är avundsjuka på dem som gör något skoj ikväll. Är taggad för fest, men den är inte förrän om två veckor som sagt.

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och glo på tvn i någon timme till. Håller koll på en tradera-budgivning som inte går ut förrän 02:17. Pust, får nog ställa väckerklockan så jag inte somnar ifrån. Men klänningen är snygg, och jag har inget angagemang för att gå i affärer och leta. Lathet när det är som värst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0