.



Delmål


Har nu hållit i med Lchf sedan den 3e Januari, och hittills har jag lyckats gå ned 2,4 kg. Skapligt ändå på bara 12 dagar. Förrutom maten så har jag försökt att göra något varje dag. Endera gå på bandet i en timme, eller åka in på gymmet. Är osäker om jag kanske tränar för mycket för att kunna gå ned i vikt eftersom jag bygger muskler. Men egentligen är det inte vikten som är det stora problemet, utan att jag vill bli fastare.

Men -5 kg har jag i alla fall som delmål, och det satsar jag på just nu. När det är uppnått så ska jag belöna mig med någonting. Köpa ett par nya byxor eller kanske göra något med utseendet. Vi får se. Men det är roligt att ha ett mål i vilket fall :) Bara en liten förändring än så länge, men nog känns det :)

I dagarna här har det inte hänt mycket. Jag har tränat och sen har det inte hunnits med så mycket mer. De här dagarna har bara flugit iväg och imorgon är det lördags igen. (ätardagen, haha) så då kommer det slinka i ostkrokar och dricka. Utöver det så är det uppsättning av handfat (nej, det blev inte gjort förra helgen heller), och sen ska Fredrik skotta tak m.m. Ganska trist helg, men det gör mig inget.

Idag lämnade jag Mollan hos farmor medan jag åkte in på gymmet. När jag kom tillbaka så skulle hon precis gå och sova, så jag fick ett tag för mig själv här hemma. Hon kommer väl snart, och då vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vara inne bara tror jag. Så jäkla kallt ute.. Senare ska vi över till svärisarna igen i alla fall. Bjuder på mat, men jag tar med mig en sallad istället. Det får räcka med fusk på lördagar :) 


Mig, 10 kg lättare

 


Kommentarer
Postat av: Matta

Asbra Bralla, duktigt duktigt! :)

2011-01-14 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0