.



All we need is love



Sant som texten säger, men nog behöver man lite prylar också? :)
Tex där nedanför så är det ett hål som jag fortfarande inte vet vad jag ska fylla med. Hade först tänkt mig någon slags byrå för mössor osv, men eftersom det snart ska byggas en farstu så känns det rätt onödigt. Någon annan som kan komma med förslag och idéer? Här står det helt stilla.





Idag åt vi laxsoppa.
Grädde, 1 påse saffran, 4 st laxbitar & wokgrönsaker.
Inte min favorit än så länge, men det gick i





Beställde en bok från Tradera som kom idag
med posten. Den ska jag lägga mig och läsa strax.

Sänghimmelen saknar fortfarande 2 gardiner för att
den ska bli fin, så en bild på den kommer när de är inköpta :)






Idag åkte jag & Mollan in till stan vid 8. Jag tränade, och tog sen en tupplur med Mollan. Åkte på loppis, sen på Dollar för att byta sängkläder vi köpt åt Mollie. Kollade inte riktigt noga och råkade ta kläder till vagn, dvs mycket mindre. Efter det brassade vi hem och fixade käket. Fredrik kom nyligen hem efter att spenderat hela kvällen hos grannen igen. Själv börjar jag bli skapligt less på det där om jag ska vara ärlig. Aja, inte mycket att göra åt.

Imorgon är allt upp och ned så jag har inte räknat ut hur vi ska göra ännu. Har nämligen möte med TP eftersom jag ska gå på mammaledigt nu. Så träning och allt där till blev helt konstigt eftersom jag gillar att göra det på morgonen när det är så lite folk som möjligt. Men det löser väl sig. Nu blir det sängen tror jag.




Kommentarer
Postat av: Farmor

Här finns MÅNGA inredningstidningar, vill du ha dom? Dom blev utstädade av Ida o Camilla när dom var här. Du kan ju förvara dom i källaren o plocka upp en o en....Jag kan lägga en packe i taget i eran brevlåda, kul post

Skicka sms om hur du vill ha det.

LCHF funkar, det vet jag. Konsten är att lägga om vanorna/recepten.

2011-01-10 @ 23:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0