.


Majas igen


Idag var jag och Nathalie på Majas i Regnsjö. Och som jag hade väntat mig så blev hon störtförtjust hon med. Vi lyckades väl bränna runt 7-800:- båda två och det efter att ha tagit bort en massa från den ursprungliga högen av saker. Till mitt försvar så köpte jag faktiskt nya lampor till hela vardagsrummet :) Nathalie har väl inget försvar alls hon, haha :))

Resten av dagen har det varit matlagning, och sedan stor-städning här hemma på 77. Maten blev god, och rent i huset blev det också. Så det finns väl inget att klaga på. Mollie somnade nyss, vilket är det tidigaste på länge. Också ett plus i kanten.

Ett minus är att jag sov över imorse och hann inte med min promenad. Funderar starkt på att hoppa på bandet nu istället. Om jag ändå inte vore så trött i fötterna.. Sprungit runt som en galning hela dagen lång. Imorgon blir det i alla fall en promenad, tidigt! Efter det ska jag testa på att göra amerikanska våfflor/pannkakor + blåbärsgrädde, allt i LCHF-stil. Håller tummarna lite för att det ska bli en god upplevelse. Efter frukost bär vi iväg in till Forsells för att inskaffa material till badrummet. Nu i helgen SKA kommoden och handfatet upp.


Hoppsan, är det inte hon som
ska följa samma diet som jag? :)



Liam var hos gammelmormor i
Bergvik medan vi var borta



Dagens mat blev em curry-kyckling-gryta.
1 kg filér, 2 paprikor, ett paket bacon, kryddor & i matsked curry.

Blev riktigt gott det med, så den kommer tillbaka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0