.



Tacomiddag


Och nej, jag åt inga tacoskal :) Gjorde faktiskt ordning 4 st egna bröd som jag hittade på nätet. "Oopsies" kallades de visst. Det enda som behövdes var 3 ägg, lite salt & 100g Philadelfiaost. Ganska smaklöst bara att sitta och gnaga på, men till tacosen som vi bjöds på hemma hos Niklas & Nathalie var de grymma. Ska göra fler sådana här i framtiden. Saknar lite att ha brödliknande till mat. Kan tänka mig att de blir perfekta till chili con carnen som vi tänkt göra någon dag.

Förutom att äta där så har det inte hänt så mycket mer. Åkte in och tränade vid halv 11 och Mollie var hos mamma och lekte med pojkarna så länge. Väl hemma tog jag mig en powernap som var den skönaste på länge. Brukar annars aldrig känna att jag har ro till sådana.


Oopsies

Bild tagen från : http://lchf-recept.se





Just nu har vi nyss kollat klart på en film på tvn. "The boat that rock", tror jag den hette. Riktigt rolig må jag säga. Mollie sover hos farmor och farfar inatt. Men inte blir det sovmorgon för det :) Kl halv 8 kliver jag upp och ringer jobbet. Sen blir det en timme på gåbandet som vi ska kånka till vardagsrummet igen. Efter jag är klar osv så åker jag & Nathalie först till Regnsjö, och sedan till Bollnäs. Först Majas och sen Rusta. Kul att få åka iväg bara vi två, utan barn. Vardagslyx :)

Imorgon i övrigt är inget planerat tror jag. Fredrik ska väl endera hålla på med grannens garage, eller skotta vårat tak från de alla meter snö som ligger där . Ucsh, jag kan knappt sova för att jag får för mig att det ska rasa in :( Men det krävs väl lite mer för det anar jag. För övrigt längtar jag till på lördag då jag ska äta CHIPS! Om jag är duktig med mat på veckor + tränar, så är en chipspåse inte mycket begärt. Det är min åsikt i alla fall :)


Näe, nu ska jag gå och lägga mig och läsa nya Sköna Hem, medan Fredrik får fortsätta sin skräckfilm. Vågra knappt lyssna.. Skvättisarnas drottning, det är nog jag dä.


Avslutar med en go liten
skrynkelrumpa från imorse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0