.



Igång igen :)


Det är bara för underbart att vara igång igen med träning. Kroppen/ryggen/sinnet blir bättre och energin skjuter i höjden. Imorse var jag upp med Mollie och vi år frukost tillsammans. Ja, som börjat Lchf åt två ägg och 5 skivor ost. Hur kan det vara nyttigt? Ja, det funderar jag på varje gång jag stoppar en bacon i truten istället för en frukt. Det gäller att få i sig mycket fett, och 0 kolhydrater. Kommer bli lite svårigheter att få rull på vad som är bra och vad som inte är, men jag letar vidare på nätet för att lära mer dag för dag.

Ja, i alla fall så åkte jag in och tränade på Faxe i en timme. 10 min Crosstrainer, några omgångar ben & sen 20 min CT. Fy tusan vad det tar den där maskinen. Känns som ansiktet sväller upp efter bara 20 min. Spelar nog ingen roll om man är tränad eller ej, så är det en pärs :) Passar perfekt för min onda rygg och pissiga benhinnor. Men OJ, vad fräscht dom gjort det där också! Sist jag var där så var omklädningsrummet som en liten låda med några krokar i. Nu hade de byggt ut och gjort det tok-snyggt! :)

Åkte sen och handlade lite (fyllde på sodastreemern som vi glömmer Varje gång). Nu när dricka inte finns med i leken längre så Måste jag ha kolsyrat vatten i alla fall. Det var/är dricka som är min största last :/ Efter handlingen var jag över till Team Sportia och kollade gympaskor. Vecka 3 börjar nämligen pump osv igen på spegelhallen i stan. Jag har fått med mig Sandra & Jessica också så det ska bli superskoj! Behövde verkligen ett par nya, så idag unnade jag mig ett par riktigt fina :)




Om ca 45 min ska jag in till staden och hämta upp mamma. Ska gå på Narnia 2, i 3D. Har aldrig sett i 3D förr, så det ska bli intressant. En till sak som bli intressant är hur jag ska stå ut med att inte äta popcorn.... Det som är så gott på bio! Själv har jag packat ner en påse med pumpakärnor och solrosfrön. Någonting måste man ändå snaska på. Får sätta en klädnypa på näsan för att inte känna lukten där inne.

Nu ska jag gå och fräscha upp mig lite i alla fall. Duscha gjorde jag efter passet, men ser fortfarande ut som skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0