.


(skrevs igår)


Men neeeej..


På Fredriks födelsedag åker han på skitsjukan och har legat hela dagen. Först nu är han dragit sig upp och ätit lite nudlar. Själv kände jag en sväng av illamåeende nyss, men vänder kinden till och låssas som ingenting. Måste jobba nu de sista dagarna innan jag går på mammaledigt igen.


Fredrik fick en plåtskylt som ska
pryda garageväggen när han målat
och ordnat till där till sommaren.



Sjuklingen med dödskalletavlan





Och på tal om nudlarna nu då. Första dagen på.. ja, jag vet inte hur länge, så lagade jag mat idag. Inte för att jag var tvungen, men för att jag hade tänkt göra ett av recepter jag hittade på nätet igår. Har nämligen börjat på lite smått med LCHF och jag blev mycket förvånad av vad man kunde äta. Blir man sugen på något smarrigt så finns det en massa bra. Typ chokladmuffins. Hur gott är inte det då? Kanske inte så smart varje dag, men om suget sätter sig som en igel så är det perfekt.

Korvgryta.. Sådär-känsla från den



Vi får väl se hur länge jag pallar detta nu då. Har ju en tendens att skippa sådant så fort det kommer något hinder. Tex att bli sjuk eller att det är någon högtid. Men nu är det förhoppningsvid inget av ovan nämda, så förhoppningsvis så. Har i alla fall ett nyårslöfte att inte äta gotta under veckorna, och det SKA jag hålla. Imorgon ska jag även ÄNTLIGEN köpa ett gymkort. Det ska bli så underbart att få börja igen.

Ska kanske Bralla bli hurtig/duktig igen? Ja.. man får väl hoppas :)
Just nu känns allt som det faller på plats i alla fall. Vi närmar oss med små steg den underbara vår/sommaren då allt bara är perfekt. Sitter redan nu och smider planer på vad som kan göras i trädgården. Börjar luta åt läder och fukt-tålig färg. Vad kan det vara? :)


Testade en hallonsmoothie på kvällen.
Blev riktigt god ;)









Kommentarer
Postat av: erte

Most people say that wearing a <a href="http://www.hotreplicawatch.com/chopard.html"><strong>Chopard</strong></a> is quite irritating, but this statement does not apply to others. It is very convenient to know the time when one is wearing a <a href="http://www.hotreplicawatch.com/chopard.html"><strong>Chopard Watches</strong></a> . Finally, a person's social status may be established by just looking at one's <a href="http://www.hotreplicawatch.com/chopard.html"><strong>Replica Chopard</strong></a> . Other persons use this <a href="http://www.hotreplicawatch.com/chopard.html"><strong>Replica Chopard Watches</strong></a> stated just to show off, but that is his choice. 张加美测试!!!!!!!



2011-01-05 @ 06:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0