.



FF

Fredrik-fritt

Imorse begav sig karln till jobbet och hade wiskey-frukost och vid 10-tiden kom han hem en sväng för att hämta skivor som han glömt. Stank sprit.. Trevlans att vakna till. Så nu är dom iaf på väg till Sälen, hela packet. Det gjorde mig ingenting eftersom jag har hela helgen planerad. Imorgon bandy+ fest & på lördag blir det melodifestivalen med Ök här hemma. Blir mys

Just nu sitter jag och väntar på att Mollan ska vakna. Då traskar vi ned till svärisarna där jag blir bortskämd med mat. Inte jätteskoj att laga till sig själv direkt. Sen lämnar jag Mollie där medan jag tar ett dubbelpass i stan. Ska bli kul. Fast inte lika roligt som igår. Onsdagar är absolut det bästa passet! Min gamla gympalärare Anna som håller den och i slutet av dtimmen sprutar det svett åt alla håll. Kom på mig själv att jag verkligen halvskrattade av lycka igår :) Det är så roligt att få ta i och känna sig duktig. Mindre duktigt att jag ska dricka alkohol imorgon dock.. Hm... 


Vigge & Mollie
fikar på furan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0