.


Nu har ännu en helg gått förbi.
Hela helgen har vi haft lyxen att få äta borta. En gång i Marma, och två ggr i stan. Det är ju bara underbart att få sätta sig vid bordet och få mamma-mat. Och inta bara vanlig mat har det blivit heller.. USCH! Jag har fuskat, och det ordentligt. Idag testade jag på pilates i spegelhallen. Jag trodde tt det skulle vara fysiskt jobbigt, men det var väl mest koncentration/andning som det gick ut på. Besviken, eftersom jag ville ha svett på pannan. Avrundade därför med 80 min rask gång på bandet hemma, med hantlar från och till. Nöjd! Dock inte ett jäkla dugg nöjd över mina benhinnor. Jag har äntligen jobbat upp konditionen och skulle så gärna vilja springa, men det går icke :(

Imorgon skjutsar jag & Mollungen pappa till jobbet och sen åker vi in till mormor i stan. Jag ska passa på att ta en tidig träning på gymmet (lite folk, vilket är skönt), och sen går vi nog på staden. Jag ska inhandla t-shirts som passar till träningarna. Det är så tjatigt att jag inte har några träningskläder längre.. Och det är ju så Dyrt! :/

Näe, efter detta köp så blir det inget mer på ett bra tag. Måste spara ihop minst 1000k var i månaden om vi ska kunna fixa allt i trädgården till sommaren. Blir bland annat ett stenområde med tak samt ett hemmabyggt utekök. Finns mycket planer som jag måste sätta mig in i lite mer. Finns så oändligt mycket möjligheter då vår trädgård bara är helt platt, men undantag för någon buske. LÄNGTAR som en tok efter sommar och värme!


Vår busiga lilla drake med
"full i fan" i blicken :)



Mollan kan också lyfta skrot





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0