.


Gamla gatan

I skrivande stund sitter jag på gamla gatan i stan.
Dvs Norrtullsgatan.
Hos mamma.


d
agen började med att Mollan tog sig ännu en långsovare till kl 10.
Kan aldrig klaga över att jag inte får sova. Hon lägger sig runt 8,
vaknar Aldrig på natten, och vaknar nästan aldrig innan 8.
Lika trött som mamma med andra ord.

Tillbaka till dagens händelser ; Vi åt frukost och begav oss till Marma.
Det hade gjorts en liten julmarknad. Mycket synd att vädret inte alls ville
vara på vår sida, så vi blev inte alls så långvariga som önskat. Men det fanns
väldigt fina saker. Knäppte lite kort som jag lägger ut imorgon. Har tyvärr inte
kameran med mig hit ikväll.

Resten av dagen har vi umgåtts här och fått käk. Panerad torsk kan väl
aldrig slå fel. Tittat på film på kvällen och nu är det snart dags för sänga.
Imorgon är det storfrukost & melodikrysset (repris) som gäller i vanlig ordning.


Personliga delen ;

Man kanske skulle ta att våga sig på saker och prova?
Oftast kan det inte bli värre än skit.
Ikväll har jag tagit beslutet att
chansa & därmed också
riskera att bli
nekad
..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0